Účetnictví a daňové poradenství
Cílem naší společnosti je nabídnout klientům komplexní služby v oblasti účetnictví a daňového poradenství.
To, co nás odlišuje od mnoha jiných firem poskytujících účetní a daňové služby je způsob, jakým na účetní a daňovou problematiku nahlížíme. Zaměřujeme se na komplexnost a pokrytí všech oblastí, které jsou, a měly by být, s účetnictvím a daňovým poradenstvím spjaty.
Své služby nabízíme jak společnostem ze soukromého, tak i veřejného sektoru.
Přínos pro Vaši firmu
Námi zpracované účetnictví neslouží pouze jako podklad k výpočtu daní, tzv. pasivní zdroj dat, nýbrž slouží k aktivnímu modelování ekonomického vývoje, v důsledku čehož dochází k účinnému předcházení kritickým chybám v řízení společnosti. Snažíme se maximálně šetřit Váš čas a poskytnout maximální záruky, nejen garance daňového poradce či auditora.
Další výhody, které Vám přinášíme
- naši klienti mají neustálý přístup do účetního systému, což jim poskytuje možnost kontrolovat kvalitu poskytovaných služeb,
- individuální přístup ke klientovi,
- pro práci používáme výhradně kvalitní účetní a daňový software,
- pro zpracování finančních analýz používáme vlastní sofistikovaný software.
Naše společnost v oblasti účetního a daňového poradenství poskytuje zejména tyto služby
- Vedení účetnictví
- metodické účetnictví (nastavení účetních směrnic a účetních postupů),
- průběžná kontrola již pořízených účetních záznamů,
- vedení a rekonstrukce účetnictví,
- účtování předaných prvotních dokladů na příslušné účty účetní osnovy,
- vedení účetních knih,
- sledování dodavatelského a odběratelského saldokonta,
- výpočet a účtování odpisů hmotného a nehmotného majetku,
- vedení skladové evidence, výpočet skladových cen,
- účtování inventur skladu,
- vyhotovování pomocných dokladů pro účetnictví,
- zadávání a účtování leasingových splátek,
- účtování interních dokladů, provádění vzájemných zápočtů dokladů,
- zadávání bankovních výpisů a párování plateb s účetními doklady,
- zjištění a zaúčtování kurzových rozdílů a haléřového vyrovnání,
- poskytování informací o hospodaření firmy,
- vedení firemní pokladny.
- Sestavování měsíčních a ročních výkazů
- přiznání k DPH,
- sestavování výkazu daně vybírané srážkou u fyzických osob, popř. právnických osob,
- přiznání k silniční dani,
- vyúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti,
- zpracování statistických výkazů,
- sestavování účetních závěrek včetně příloh.
- Vedení mzdové agendy
- zpracování mezd, vedení mzdových listů,
- zpracování výkazů sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění,
- zpracování podkladů pro výplatu mezd k výplatnímu termínu objednatele,
- vypracování potvrzení o zdanitelných příjmech,
- vypracování potvrzení o výdělku pro účely zaměstnanců (spořitelny, atp.),
- zajištění výpočtu zákonného pojištění organizace,
- evidence čerpání dovolené,
- účtování nároků pracovníků z pracovního poměru,
- vedení osobní evidence zaměstnanců,
- vedení evidenčních listů důchodového zabezpečení,
- provádění ročního zúčtování daně,
- vedení předepsané evidence pracovní neschopnosti,
- vypracování ročního hlášení o vyúčtování daně,
- vypracování hlášení pracovnímu úřadu ve vztahu k invalidním pracovníkům.
- Další činnosti
- jednání a spolupráce s příslušnými úřady, zastupování klienta při kontrolách správců daně, OSSZ (PSSZ) nebo zdravotních pojišťoven,
- výpočet cestovních náhrad tuzemských i zahraničních.
- Oblast daní
- komplexní daňové poradenství, optimalizace finančních toků s ohledem na všechny typy daní,
- vypracování odborných daňových stanovisek,
- zpracování daňových přiznání všech typů daní,
- zastupování klienta v daňovém řízení,
- průběžné poradenství především v případech změn v oblasti daňových zákonů,
- informace z oblasti norem sociálního a zdravotního pojištění, správy daní a poplatků a vybraných pasáží obchodního zákoníku,
- informace o termínových povinnostech k jednotlivým druhům daní,
- zajištění daňového odkladu.
- Doplňkové služby
- nastavení vnitropodnikového účetnictví,
- audity,
- controlling,
- faktoring,
- plánování a řízení financí.